hétfő, április 15

néha elkap az ideg, bármiről is legyen szó. ha valami nem tetszik, és alkalmazkodnom kell már, már meg kell magam erőltetnem. és olyan rossz, hogy képtelen vagyok ennyit tenni. vagyis képes vagyok, nagy erőfeszítésekkel, szájhúzogatásokkal, flegmázással.
nagyon rosszul szoktam érezni magam minden ilyen után egyébként, és megbánom, amit kimondok, vagy teszek gondolkodás helyett, mert sajnos ami a szívemen az a számon, és semmi nem marad a szívemen, minden kibukik. and shit happens..



túlságosan szeretem, és még ha ő azt mondja, hogy 'de nem annyira mint én téged' az nem igaz, mert én akkor is mindig egyszer töbsz :D

el sem hiszed mennyire szeretlek porbafingóm <3
hmmm <3 :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.