csütörtök, április 11

hate you physics


én próbálkozom, tényleg. és nem is akarok rontani, de nem megy minden olyan könnyen, mint az elvárható lenne tőlem. ha valamit nem értek, akkor nem tudok mit csinálni, ha gyakorlom is, a dolgozatnál pont nem fogom tudni, mert leblokkolok. én tényleg tanulok, és bizonyítani akarok Anyunak, hogy nem megy semmi a tanulás rovására, de nem minden olyan egyszerű mint tavaly, és ezt meg kell értenie. nem lehetek olyan jó, mint akkor. és ha megbüntet bármivel, akkor se fogom jobban tudni a tananyagot, mint máskor. egyszerűen nem megy, akárhogy próbálkozom, a fizika az, ami sosem ment, és örülök neki, ha épp egy kettessel átcsúszok év végén. remélem, hogy nem sok dolgozatot fogunk írni, mert ha most mindkét dolgozatom egyes lesz, akkor is 2,1 -re állnék. és nagyon nem vagyok rá büszke, de ez van.. nem lehetek mindenből jó. nem vagyok zseni, nem vagyok olyan hűű de okos, nekem sem fog mindenhez az agyam. és sajnálom, ha csalódást okozok ezzel bárkinek is..

shit happens

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.