péntek, augusztus 30

napló

Hogy lenne már vége a nyárnak? Lehet, hogy nincs már olyan meleg, mint volt, de még akkor is van hátra 2 napunk, amit ki kell pörgetni, amennyire csak lehet. Nekem ez a nyaram eddig nem olyan volt, mint amilyennek terveztem, de az augusztusom azért oda lett rakva rendesen. Életem eddigi legszebb hónapját tudhatom majd magam mögött. Visszakaptam sok mindent, amit elvesztettem bizonyos dolgok miatt. Ezentúl soha nem fogom hagyni, hogy még egyszer megtörténjen. Nem fog senki ezentúl elbaszni semmit az én kis életemben. Paramparampaaa

By the way, szeretnék egy naplót. Nem füzetet, hanem naplót. Nem határidőnaplót, hanem naplót. Szóval, ha valaki esetleg olvassa ezt a bejegyzést, és egy hatalmas puszit meg ölelést, meg ezer hálát akar kapni tőlem, lepjen már meg egy naplóval. Rózsaszínnel. :D 

Jézusom, hogy mekkora baromságokat írtam. Még mindig nagyon fáradt vagyok ... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.