csütörtök, május 16

Drama in the class.

Nem is tudom, hogy hol kezdjem, talán az első amit tisztázzunk, hogy nem akarom, hogy ebből a bejegyzésből balhé legyen, a másik, hogy én is ludas vagyok, tehát nem akarom magam tisztázni, mert nem lehet. Mégis úgy gondolom, hogy nem mi vagyunk az a négy ember, akik ilyen lusták, és szarnak egy kiselőadásra szánni másfél órát. A másik, hogy milyen jogon állít olyanokat rólam, hogy 'biztos nem csinálták meg'. Komolyan, kezdem azt hinni, hogy mindig nyáron baszódik el az osztály, mindig nyáron  történik valami, ami miatt még jobban kiélesedik a klikkesedés, amikor már pont olyan helyzetben lettünk volna, mikor mindenki vált pár szót mindenkivel. Nem tudom, én tényleg nagyon szeretem majdnem mind a 33 embert, mert szerintem egy jó közösség vagyunk, annak ellenére, hogy van akik nem a legjobb puszipajtások.

A másik, amiről írni szerettem volna, az te vagy Tomi, mert úgy érzem, ide is leírok majdnem mindent, amit elmondtam neked. Év eleje óta te vagy az egyik legjobb barátom, és nem érzem szükségesnek, hogy miatta menjen tönkre a barátságunk, vagy egy ilyen hülyeség miatt. Úgy érzem, hogy el kell mondanom neked is, ha valami nem tetszik, vagy épp bánt veled kapcsolatban, mert ezt szükségesnek érzem. Remélem mindent elmondtam, azon kívül, amit most szeretnék: sajnos néha azt veszem észre, hogy nem mondják meg neked a tutit. Ez nem tudom, hogy miért, és hogy, de Lolával is azért voltunk ma olyanok, mert meg akartuk mondani, hogy ez minket bánt, és nem elsiklani akartunk felette úgy, mintha mi sem történt volna. Nem szeretném ezt már taglalni, mert örülök neki, hogy szent a béke, többet ne veszekedjünk, és ne veszekedj többet Lolával se, és béküljetek ki ti is, mert ez fontos. Tudom, hogy úgysem bírjátok ki, hogy ne szóljatok egymáshoz, kb. 2 napig :)

Várom a hétvégét. Igazából már csak egy nap, vagy annyi se, mert holnap nincs első órám, utána két magyar, és egy matek. Örülök neki, mert így 11:35-kor végzek, ami azt jelenti, hogy 12:00-re már itthon leszek, este pedig jön át az én édim, és együtt csucsuzunk :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.