kedd, november 5

hihi

a kedvenc csokim az oreos milka.
az utcán minden tükröződő felületen megnézem magam.
szeretek alacsony lenni (160cm)
szeretem a rendet, de kupis vagyok
imádom justin timberlaket
van barátom
szerelmes vagyok
ha hazudnak, azt sosem bocsátom meg
naiv vagyok - thats why -
már nem bízom az emberekben
amúgy nem vagyok ilyen negatív
egy napom nem telik el nevetés nélkül
rock forever
nem dohányzom
szeretem az alkoholtartalmú italokat
nem mindenkinek fedem fel,hogy milyen is vagyok
szeretem a barátaimat

van egy kutyám
voltak halaim
van piercingem
21-én tattoom is lesz
17-én meg szülinapom
van egy aloe verám, de szólítsd csak verusnak.
a kedvenc színeim a rózsaszín, a lila, a fekete és a fehér
a kedvenc tantárgyam a matek (wtf)
imádok simsezni
szeretek rajzolni, más kérdés, hogy tudok-e
kiskoromban szerelmes voltam kozsóba.
nem szeretem a flegma embereket
utálom az irodalmat és a nyelvtant
rendezvény szervező szeretnék lenni
szeretnék egy pink fejest/fülest.
és egy rózsaszín naplót
imádok enni
utálom a súlyom (51kg)
és az alakom
meg az arcom.


megismertél? i don't think so.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.