kedd, szeptember 17

minden új

Minden új most. Új szerelem, új barátok, új környezet, új vagyok én is. Boldog vagyok. Minden rendben van most. Nem álmodom. Megcsíphetnek százan, akkor sem fogok felkelni és ez olyan jó.
Az utóbbi napok legaranyosabb mozzanata az volt, amikor Dominik a suli udvaron odajött hozzám, átölelt és azt mondta, hogy mennyire örül, hogy újból ilyen jóban vagyunk; és én is annyira boldog vagyok, hogy újból a barátomnak nevezhetem, mert volt egy másfél év, amíg lekakiltuk egymást, mindketten tudjuk, hogy miért. Büszke vagyok rá nagyon, egy bizonyos dolgot tekintve, és nemcsak én, hanem úgy nagyjából mindenki:D
Mindegy igazából, nem az én dolgom, csak ennyit akartam erről:)
Kristóffal minden tökéletes, de jézusom, minden. Boldog vagyok. Boldog vagyok, ISZONYATOSAN BOLDOG VAGYOK :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.